Internet banking pentru corporații - Raiffeisen Online
Administrarea fluxului de lichidități în timp real, optimizare și siguranță operațională
Raiffeisen Online, serviciul de Internet banking dedicat corporațiilor, permite controlul și administrarea fluxului de lichidități prin vizualizarea totalului conturilor curente, de credit și depozit, inclusiv ale companiilor dintr-un grup.
Nevoi de business
Vizualizarea tranzacțiilor și soldurilor se realizează în timp real, iar optimizarea operațională este asigurată de importul fișierelor de plăți și importul extraselor de cont finale și/sau intermediare, actualizate cu o frecvență de 15 minute, o calitate esențială pentru un serviciu de Internet banking.
Avantaje
Simplu și operativ
Comisioanele de tranzacționare sunt reduse față de cele percepute la ghișeul băncii. Economia de timp se realizează prin automatizarea proceselor operaționale: utilizarea șabloanelor pentru plăți, predefinirea beneficiarilor și importul fișierelor de plăți sincronizate cu sistemul contabil.
Disponibil 24/7
Transmiterea plăților către bancă se face 24/24, 7 zile din 7, inclusiv în zilele de weekend, iar procesarea se realizează în cadrul unui program extins (până la ora 23:50).
Flexibilitate sporită pentru echipă
Prin acest serviciu de Internet banking / online banking vă asigurăm programarea de drepturi de administrare cu statusuri diferite de vizualizare, tranzacționare pentru fiecare utilizator desemnat pentru cont și posibilitatea setării unor sisteme de semnături electronice complexe.
Diversitate a tipurilor de tranzacții
Efectuați plăți intra și interbancare în lei și valută, plăți programate sau recurente, plăți către Trezorerie, cross-currency și externe în Lei, plăți multiple (un singur debit pentru contul plătitor), schimburi valutare și depozite, deschidere conturi curente și interogări la Centrala Incidentelor de plăți (CIP) din cadrul Băncii Naționale a României.
Asistență de specialitate
Echipa de suport dedicată corporațiilor vă oferă asistență de specialitate post-implementare la adresa de e-mail electronic.banking@raiffeisen.ro sau la telefon +4. 021.306.55.56.
Totul despre Raiffeisen Online:
Descriere
Serviciu de internet banking cu acces securizat, non-stop, din țară sau din străinătate. Interfață disponibilă în limbile română și engleză.
Utilizare ghidată
Pentru ușurință în utilizarea serviciului, puteți consulta funcționalitățile acestuia mai jos, viziona tutorialele pe care vi le-am pregătit sau puteți consulta ghidul de utilizare Raiffeisen Online.
Descărcați:
Ghidul Raiffeisen de utilizare Raiffeisen Online Plus
Ghid de utilizare Raiffeisen Online dedicat clientilor persoane juridice Corporate
Consultați Termenii și condițiile.
Operațiuni efectuate din conturile companiei și solduri actualizate în timp real;
Informații legate de liniile de credit acordate de bancă, inclusiv a sumelor datorate;
Confirmări individuale de plată și informații despre eventualele refuzuri;
Extras de cont intermediar, aferent zilei curente, descarcabil în format .xls, .pdf și MT 942;
Extras de cont final sau la cerere, descărcabil în format .xls, pdf și MT 940;
Notificări la înființarea de popriri noi pe conturi;
Alocare de pseudonime pentru conturi în scopul unei identificări mai facile;
Informații de tip Termene de executare (COT) direct din ecranul de autentificare în cadrul aplicației;
Informații despre tranzacțiile active (cu data plății în viitor și recurente) într-un singur meniu dedicat;
Angajamente de plată și garantare (acreditive și scrisori de garanție);
Activarea serviciului de mobile banking – Raiffeisen Smart Mobile.
Funcții de căutare în lista de tranzacții (după cont, CUI, denumire beneficiar/plătitor);
Posibilitatea semnării în bloc a tranzacțiilor prin Internet Banking;
Listare de confirmări de plată și DPE;
Definirea de șabloane pentru diferite tipuri de operațiuni;
Predefinirea de beneficiari, inclusiv prin încărcarea unor fișiere-tip în format .xls;
Opțiuni de tip Ajutor Interactiv conținând mai multe detalii despre modul de completare și semnificația anumitor câmpuri și butoane disponibile în aplicație;
Validarea formatului IBAN-urilor direct în fereastra de introducere plăți;
Opțiune de descărcare a mai multor extrase de cont odată, arhivate într-un singur fișier.
Setarea schemelor de semnături pentru autorizarea tranzacțiilor de Internet Banking;
Definirea drepturilor de vizualizare și tranzacționare a specimenelor de semnătură alocate utilizatorilor companiei, în funcție de tipurile de tranzacție și de conturi;
Posibilitatea setării de limite zilnice de sumă la nivel de companie, tranzacție, cont și utilizator;
Opțiunea modificării valutei în care sunt exprimate limitele de sumă zilnice și la nivel de utilizatori pentru acest serviciu de Internet Banking.
Transferuri între conturile proprii ale companiei, deschise la Raiffeisen Bank;
Plăți intra- și interbancare în lei și valută către conturile altor titulari, deschise la Raiffeisen Bank sau la alte bănci;
Plăți cross-currency intra- și interbancare;
Reprocesarea automata a plaților în valuta cu fonduri insuficiente, până la un COT final de reprocesare;Plati către Trezoreria statului;
Programarea plăților intra- și interbancare, în lei și valută, oricând la o dată în viitor și/sau cu frecvență prestabilită;
Ordonarea de plăți prin încărcarea de fișiere în format MT100 sau în formate personalizate, interfatate cu propriile sisteme contabile;
Încărcarea de fișiere plăți multiple (un singur debit pe contul plătitor și multiple credite);
Achiziționarea de fonduri deschise de investiții ale Raiffeisen Asset Management;
Deschidere de conturi curente;
Operațiuni de schimb valutar;
Constituirea și lichidarea de depozite la termen;
Plata facturilor către furnizori prin direct debit;
Interogarea online a bazei de date CIP-BNR.
Cum puteți achiziționa serviciul?
La Raiffeisen Bank, beneficiați de un Responsabil de relație dedicat companiei pe care o reprezentați, care vă pune la dispoziție o ofertă personalizată.
Tutoriale
Motive în plus ca să alegeți Raiffeisen Bank
Valoare prin servicii de calitate
Raiffeisen Bank investește constant în calitatea și diversificarea functionalitatilor din cadrul aplicațiilor electronice și rămâne la dispoziția clienților sai prin echipa dedicată pentru asistență post-achiziție.
Responsabil de relație și specialist de produs
Echipa noastră de specialiști bancari vă sta la dispoziție încă de la începutul colaborării. La Raiffeisen Bank, beneficiați de Responsabil de relație dedicat și specialiști de produs dedicați.