Direct Debit
Folosind debitarea directă, companiile pot colecta în mod planificat facturile emise către partenerii comerciali având conturi deschise la Raiffeisen Bank, sau la alte bănci din România.
Nevoi de business
Debitarea directă este un sistem sigur și convenabil prin care facturile dumneavoastră pot fi plătite automat, în mod regulat, în funcție de termenii și condițiile stabilite între dvs. și partenerul dvs. comercial.
Acest serviciu oferă avantaje semnificative, cum ar fi eliminarea necesității de a emite manual facturi și de a urmări plățile ulterioare. Astfel, veți economisi timp și resurse prețioase, având posibilitatea de a vă concentra pe activitățile principale ale afacerii dumneavoastră.
Avantaje pentru companie
Totul despre Direct Debit:
Modalitate de plată în care băncile sunt autorizate de către plătitori să execute plăți către beneficiari, la instrucțiunea acestora, plăți corespunzătoare facturilor emise pe numele lor.
În calitate de beneficiar, veți transmite către Raiffeisen Bank instrucțiunile de debitare directă ale partenerilor cu conturi deschise la Raiffeisen Bank sau la alte bănci. Banca va colecta creanțele în numele companiei și va credita conturile cu sumele colectate.
Schema Direct Debit devine operabilă după ce încheiați o convenție cu banca și informați plătitorii cu privire la activarea acestei opțiuni. Odată primit acordul plătitorului, direct la sediul companiei sau prin intermediul băncilor la care sunt deschise conturi, puteți iniția instrucțiunile de încasare.
În cadrul platformelor de tranzacționare electronică Raiffeisen Online sau Multicash veți putea introduce fișiere de plăți, monitoriza stadiul încasărilor și primi informații despre plătitorii noi care au optat pentru acest instrument, simplu și în condiții de siguranță.
Cum puteți achiziționa serviciul?
Simplu și eficient
La Raiffeisen Bank, beneficiați de un Responsabil de relație dedicat companiei pe care o reprezentați, care vă va pune la dispoziție o ofertă personalizată.
Motive în plus ca să alegeți Raiffeisen Bank
Rapiditate și eficiență
Posibilitatea transmiterii fișierelor de plată până la ora 23:50, inclusiv în zilele nelucrătoare.
Opțiuni variate de plată
Multiple canale de activare a serviciului pentru plătitori: în cadrul platformei de tranzacționare Raiffeisen Online, la sediul beneficiarului sau în agențiile băncii.
Reconciliere facilă și personalizată
Reconciliere facilă, automată, a încasărilor prin extrasul de cont și fișiere dedicate de confirmări și refuzuri, precum și adaptarea structurii fișierelor la nevoile companiei.
Comunicare directă
Notificarea gratuită a plătitorilor în cazul în care tranzacția pentru Direct Debit nu poate fi executată din lipsă de fonduri disponibile sau alte motive.
Avantaje clienți Raiffeisen Bank
Termene reduse de decontare pentru plătitori cu conturi deschise la Raiffeisen Bank.
Întrebări frecvente
Reprezentanții companiei semnează un contract de colectare cu Raiffeisen Bank, iar clientul companiei pe care o reprezentați semnează un mandat de debitare directă cu banca la care are contul deschis. Apoi, pentru orice factură pe care o emiteți clientului companiei, trimiteți o instrucțiune de debitare directă către Raiffeisen Bank.
Plătitorul trebuie să semneze un mandat de debitare directă cu banca sa.
Contul companiei va fi creditat la data scadentă.
Dacă are contul deschis la Raiffeisen Bank, contul plătitorului va fi debitat la data scadentă. Dacă plătitorul are cont deschis la o altă bancă din România, contul său va fi debitat cu una sau două zile bancare înainte de scadență.
A doua zi după scadență, Raiffeisen Bank va livra, prin serviciile de Home banking Multicash sau Internet banking Raiffeisen Online, fișiere cu detaliile încasărilor, precum și detaliile refuzurilor la plată.