Skip to main content
Urgente

Urgențe

Contați pe noi în cazul în care aveți o urgență legată de carduri sau ați primit un mesaj suspect de fraudă! Raiffeisen Bank are pregătit un set de măsuri rapide pentru blocarea tentativelor de fraudă online, intervenind prompt pentru limitarea efectelor acestora și pentru dezactivarea lor cât mai rapidă.

În contextul actual am luat decizia transmiterii cardurilor comerciale de debit sau de credit business, prin curier, la adresa de corespondență sau, după caz, în lipsa acesteia, la adresa de domiciliu a utilizatorului de card. Măsură luată este temporară. Detalii aici.

Carduri pierdute sau furate

În cazul în care ați pierdut sau v-a fost furat un card, va trebui să ne apelați cât mai rapid pentru a solicită blocarea cardului la telefon +4 021 306 3007 (număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea, din țară și din străînătate, 24 ore din 24 și 7 zile din 7.) 

Cumpărături online cu cardul

Puteți cumpără online bunurile sau serviciile dorite, în condiții de maximă siguranță, cu ajutorul serviciului “Comerț Electronic 3-D Secure”, dezvoltat de Visa Internațional și MasterCard și pus la dispoziție de Raiffeisen Bank. În cazul unei inrolari eșuate sau pentru resetarea parolei de tranzacționare în cadrul seviciului “Comerț Electronic 3-D Secure”, apelați Centrul de procesare Romcard, la numărul de telefon +4 021 402 0029, cu tarif normal, disponibil 24/ 7.

Aflați mai multe detalii despre cum să cumpărați online în siguranță.

Prevenirea fraudelor online

Cea mai sigură măsură de prevenire a unei posibile fraude este să nu dați curs recomandărilor/ solicitărilor dintr-un mesaj suspect și să-l ștergeți imediat.

De asemenea, va rugăm să ne contactați urgent la numărul de telefon:  +4021 306 5555 (număr cu tarif normal, apelabil non-stop din orice rețea, din țară și din străînătate).

În cazul în care sesizarea se face sub formă de e-mail, va rugăm să ne trimiteți la adresa online@raiffeisen.ro mesajul suspect primit, că atașament, pentru a se putea vedea și header-ul acestuia. Avem sesizări privind astfel de mesaje atât de la clienții Raiffeisen Bank, cât și de la persoane care nu sunt clienți ai băncii. 

Dacă însă ați răspuns deja unui mesaj de tip phising, va recomandăm să ne contactați urgent, că noi să va comunicăm măsurile care se impun pentru a evita orice risc.

Aflați mai multe detalii despre cum să evitați fraudele online.

În sprijinul dumneavoastră

Carduri pierdute

Sunați de urgență la *2000

Cumpărături online

Pentru resetare parola 3-D Secure, apelati Romcard, la +4 021 402 0029.

Fraude online

Raportați-ne o fraudă la +4021 306 5555, +4 021 306 5555, online@raiffeisen.ro