Administrarea creanțelor de încasat
Serviciul de administrare a creanțelor de încasat este o activitate esențială pentru companii și organizații care doresc să-și optimizeze fluxul de numerar și să minimizeze riscul de neîncasare a datoriilor. Acest serviciu înglobează un set de practici și strategii menite să gestioneze eficient creanțele, inclusiv colectarea facturilor, ratelor de credit, polițelor de asigurare și a altor tipuri de creanțe.
Nevoi de business
Optimizarea cash-flow-ului
Prin soluțiile complexe de colectare a facturilor, ratelor de credit, polițelor de asigurare sau a oricărui alt tip de creanțe, companiile optimizează fluxul de lichidități. Vă punem la dispoziție diverse canale de colectare, de la cele mai moderne soluții electronice și de debitare directă până la varianta clasică, a încasării prin numerar.
Avantaje pentru companie
Totul despre administrarea creanțelor de încasat:
Instrumente de încasare facturi, rate, polițe de asigurare prin multiple canale:
- ordin de plată electronic sau pe suport hârtie intrabancar și/sau interbancar;
- aplicația de Internet banking prin intermediul șabloanelor predefinite și a soluțiilor de interfațare cu bazele de date ale emitenților de facturi;
- debit direct;
- ATM;
- MFM (Multifuncționale).
Cum puteți achiziționa serviciul?
Simplu și eficient
La Raiffeisen Bank, beneficiați de un Responsabil de relație dedicat companiei pe care o reprezentați.
Motive în plus ca să alegeți Raiffeisen Bank
Calitate și experiență
În fiecare lună, clienții noștri gestionează ușor peste 500.000 de tranzacții folosind acest serviciu.
Rețea teritorială extinsă
Rețea teritorială extinsă la nivel național pentru plătitori, alături de un număr considerabil de agenții bancare și parteneriate.