Skip to main content
Internet banking

Internet Banking

Faci banking relaxat, oricând vrei tu!
Poți avea cele mai multe operațiuni bancare din confortul casei tale, cu Raiffeisen Online! Cu un design modern și intuitiv, e ușor și sigur să-ți faci plățile de acasă, din fața calculatorului. În plus, poți autoriza 100% online orice plată, cu ajutorul aplicației Raiffeisen SmartToken.

Activează Raiffeisen Online

Pentru a-ți activa noul Raiffeisen Online, trebuie doar să fii client Raiffesien Bank: adică să ai un pachet de cont curent ZERO simplu, un card de debit sau un card de credit. Te așteptăm în orice agenție Raiffeisen Bank și, dacă ai la tine actul de identitate în original, semnezi cu noi contractul.

 

Totul mult mai simplu și mai rapid!

● Îți alegi codul de utilizator pentru aplicație de internet banking, Raiffeisen Online.
● Predefinesti șabloanele pentru plăti intra și interbancare.
● Setezi pseudonime pentru conturile tale, ca să le identifici mai ușor.
● Îți vezi tot istoricul plăților și poți să îți descarci extrasele de cont.
● Generezi extras de cont pe perioada dorita.
● Îți poți alege și o poză de profil.

Ce poți face în Raiffeisen Online

● Faci plăți în lei sau în valută direct între conturile tale sau ale altor titulari.
● Programezi plăți pentru viitor, astfel încât să se realizeze automat.
● Prin serviciul Direct Debit, îți plătești automat facturile către furnizorii de utilități. Îți activezi serviciul Direct Debit ușor, cu doar câteva click-uri, direct din aplicație.
● Deschizi conturi curente în lei și valută.
● Faci schimburi valutare.
● Deschizi și lichidezi depozite.
● Deschizi conturi de economii.
● Emiți carduri de debit. Sau le poți bloca, dacă ceva se întâmplă.
● Ordonezi plăți către trezoreria statului.Totul mult mai simplu și mai rapid!

Condiții minime de eligibiliate

Persoane fizice, cetățeni români și străini, care au sau își deschid un pachet de cont curent ZERO Simplu și un card de debit sau de credit, la Raiffeisen Bank.

Costuri complete

Taxe, comisioane

Internet Banking, Raiffeisen Online

Internet banking, Raiffeisen Online
Abonament lunar 4 Lei
Tranzactii in Lei 
Intrabancar între conturile aceluiași client0 Lei
Intrabancar între clienţii băncii3 Lei
Interbancare 4 Lei, plus comisioanele de procesare prin sistem de compensare a platilor interbancare pentru transferurile credit interbancare în lei
Externe4 Lei
Plati efectuate ca urmare a executarii unei instructiuni de propriri, comunicata bancii de un organ de executie (judecatoresc/ fiscal)2,5 Lei pentru plati de valori mai mici sau egale cu 100 Lei; 20 Lei pentru valori mai mari de 100 Lei 
Anulare ordin de plata pentru plati interbancare in Lei10 Lei/ operatiune
Tranzactii in valuta 
Intrabancar între conturile aceluiași client0 Lei
Intrabancar între clienţii băncii3 Lei
Interbancare4 Lei, plus speze SWIFT
Speze SWIFT50 Lei/ mesaj
Taxa suplimentara pentru urgenta, data de valuta D sau D+1250 Lei
Comision extern standard (pentru plati cu optiunea OUR)100 Lei
Reparatii cod IBAN10 Euro
Anularea/ modificarea/ investigarea plata25 Euro

Avantajele tale

Motive în plus ca să alegi Raiffeisen Bank

Rapid. Sigur. Smart

Raiffeisen are peste 900.000 clienți digitali activi care folosesc aplicațiile Smart Mobile și Raiffeisen Online. Astfel, clienții Raiffeisen pot face, online, toate operațiunile bancare importante, oricând au nevoie și de oriunde s-ar afla.

Sună-ne. Răspundem 24/7

Poți efectua tranzacții și noaptea sau în weekend, având astfel acces la informațiile private despre conturile personale, oricând și de oriunde din lume. În plus, te poți baza pe suport telefonic non-stop, apelând *2000, număr cu tarif normal din orice rețea. Iar dacă ne suni din străinătate poți apela (+40)21 306.55.55, număr cu tarif normal.

Intrebari frecvente

Raiffeisen Online

este o aplicatie de online banking special oferita de Raiffeisen Bank clientilor sai, accesibila din site-ul www.raiffeisen.ro. In Raiffeisen Online poti consulta soldul conturilor tale si ai la indeamna cele mai importante operatiuni bancare. Aplicatia iti permite sa transferi bani catre conturi deschise la Raiffeisen Bank sau la alte banci comerciale din Romania si din strainatate, sa platesti facturile sau sa faci schimburi valutare intre propriile conturi.
Aplicatia se adreseaza clientilor persoanelor fizice, care au cel putin un cont curent sau un card de credit la Raiffeisen Bank.

Raiffeisen SmartToken este o aplicatie pentru smartphone-ul tau prin care poti sa te autentifici 100% online sau sa autorizezi plati introduse in Raiffeisen Online sau in aplicatia Raiffeisen Smart Mobile.

Sa-ti  consulti conturile deschise la Raiffeisen Bank si istoricul de plati;
Sa-ti gestionezi cardurile: emitere, reemitere sau blocare;
Sa faci transferuri intre conturile personale si catre alte conturi deschise la Raiffeisen Bank ori catre alte banci din Romania sau din strainatate;
Sa faci schimburi valutare intre conturile tale;
Sa deschizi conturi curente, de economii sau depozite.
Sa platesti facturi;
Sa incarci cartele telecom; 
Sa programezi plati recurente catre conturi Raifffeisen Bank sau catre conturile altor banci din Romania sau din strainatate;

Fiecare plata trebuie sa fie autorizata, mai putin cele intre conturile propria, pentru un plus de siguranta, in Raiffeisen SmartToken, aplicatie ce trebuie instalata pe smartphone-ul tau.

Daca intampini dificultati in folosirea aplicatiei ai la dispozitie:
Serviciul de asistenta tehnica prin telefon, la numarul *2000;
Serviciul de asistenta tehnica prin e-mail: online@raiffeisen.ro.

Poti sa iti activezi aplicatia in orice agentie Raiffeisen. Vei primi un cod de utilizator si un SMS impreuna cu parola valabila pentru prima logare. Ulterior iti vei activa SmartToken pentru codurile de autentificare si autorizarea platilor viitoare. Odata ce ai declarat adresa si numarul de telefon in relatie cu banca, ai semnat contractul si ai primit codul de utilizator, vei putea sa accesezi pagina securizata a serviciului si sa faci activarea singur, 100% online, din sectiunea “Ai nevoie de ajutor”.
Apoi, accesul va fi permis pe baza codului de utilizator ales de tine si a codului generat de aplicatia SmartToken. 

Daca detii un cont curent ZERO Simplu,ai toate platile si incasarile in lei facute direct prin aplicatia Raiffeisen Online au 0 lei comision.

Poti sa iti activezi aplicatia de internet banking in orice agentie Raiffeisen Bank. Vei primi un cod de utilizator si un SMS impreuna cu parola valabila pentru prima logare. Pe aceasta va trebui sa o schimbi ulterior.
Odata ce ai primit codul de utilizator si ti-ai declarat si adresa si numarul de telefon in contractul cu banca, vei putea sa accesezi pagina securizata a serviciului si sa faci activarea singur, chiar de acasa, 100% online, din sectiunea “Ai nevoie de ajutor” din pagina de autentificare.
Accesul este permis pe baza codului de utilizator si codului generat de aplicatia SmartToken. 

Daca detii un cont curent ZERO Simplu,ai toate platile si incasarile in lei facute direct prin aplicatia Raiffeisen Online au 0 lei comision.

Da, din Raiffeisen Online poti face plati atat catre banci din Romania, cat si catre banci din strainatate.

Siguranta tranzactiilor este o prioritate pentru Raiffeisen Bank. Exista multiple masuri de securitate:
Identificarea utilizatorilor prin cod utilizator si parola de tip OTP (one time password);Sistemul deconecteaza automat un utilizator dupa 5 minute de inactivitate;
Accesul pe site sau in aplicatie este blocat dupa 5 incercari consecutive eronate in oricare dintre aplicatiile Raiffeisen Online si Smart Mobile;
Cand faci o plata catre un cont nou, autorizarea se face prin intermediul SmartToken-ului tau.

Iti poti debloca codul de utilizator in sectiunea “Ai nevoie de ajutor?”, din ecranul de autentificare al aplicatiei, dar si printr-un apel la *2000, cu ajutorul consultantului virtual Raiffeisen Bank, Ana.

Pentru a afla codul de utilizator, te rugam sa suni la *2000 sau sa vii in orice agentie Raiffeisen Bank.

Pentru a accesa in conditii optime aplicatia, trebuie sa te asiguri ca laptopul sau calculatorul tau indeplineste urmatoarele cerinte:
 
1. Sistem de operare: Microsoft Windows: 98, 2000, XP, Vista, 7, 10 sau orice alt sistem de operare care suporta urmatoarele browsere de Internet:
• Microsoft Internet Explorer - minimum versiunea 7;
• Mozilla Firefox - minimum versiunea 2;
• Google Chrome - minimum versiunea 4;
• Opera – minimum versiunea 9.
2. Alte cerinte pentru rularea aplicatiei in conditii normale:
• Procesor - minimum Pentium II;
• Spatiu disponibil hard disk - minimum 100 MB;
• Adobe Acrobat Reader.

Accesarea se face utilizand browser-ele: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, fara a mai instala niciun software aditional, dar cu urmatoarele conditii:
• Browser-ul tau suporta si este configurat pentru criptare pe 128 biti;
• Browser-ul este configurat sa accepte elemente de tip "cookies”;
• Browser-ul este configurat sa se conecteze la site-ul Raiffeisen Online la fiecare accesare, fara a utiliza elemente temporare salvate;
• La fiecare autentificare, utilizezi parola unica generata de aplicatie si o introduci in cititorul de card, apoi introduci in campul dedicat din aplicatie parola unica generata de cititorul de card.

Pentru a afla capacitatea de criptare a browser-ului folosit de tine pentru Internet Explorer, click pe butonul “Help” si apoi selecteaza “About Internet Explorer” in meniul afisat.

Pentru Internet Explorer, poti verifica parametrii din “Tools/Internet Options”, astfel:
• In rubrica "General", click pe "Settings" in sectiunea Temporary Internet Files si alegi "Every visit to the page";
• In rubrica "General", in "Temporary Internet files", click pe "Delete files", marcheaza rubrica si confirma;
• In rubrica "Security", click pe "Custom level" si asigura-te ca elementele cookies sunt activate;
• In rubrica "Connection", click pe "LAN settings" si verifica sa nu fie marcat proxy. Daca este marcat, anuleaza marcarea.

Dupa ce ai autorizat plata prin SmartToken, la finalizarea tranzactiei, poti alege sa creezi un nou sablon.
Daca preferi, poti sa folosesti optiunile de cautare rapida si plata noua in istoricul de tranzactii.

Ai urmatoarele optiuni:
- prin cautarea in istoric a numelui furnizorului catre care ai mai facut plati in trecut (Vodafone, Orange etc.) si apasarea butonului "plata noua". Va fi necesar sa anumite date solicitate in template-ul de plata, celelalte informatii se vor completa automat.
- cu optiunea "quick payment", la fiecare plata a unei facturi a furnizorilor definiti se vor aduce detaliile pentru a fi platita imediat ce o factura noua a fost emisa de catre acestia. Se vor incarca in functie de codul de client pentru care s-a efectuat plata initiala.

Dupa orice tranzactie, apasa butonul "dovada platii" si vei primi o chitanta virtuala.
Vei gasi plata si in extrasul de cont sau in istoricul de tranzactii.