Skip to main content
Mobile banking

Banca ta, direct pe telefon!

Devino client Raiffeisen, folosește aplicația SmartMobile și ai oricând acces la cele mai importante servicii bancare, direct de pe telefonul tău.

 

Poți face mai multe cu banii tăi atunci când operațiunile de care ai nevoie zi de zi, dar și multe alte servicii și recompense, sunt accesibile direct de pe telefon: plăți, transferuri, economii, chiar și un credit de nevoi personale. Totul 100% online.

Avantajele tale

Smart Mobile vizualizeaza dobanzile

NOU: Acum vezi în aplicația Smart Mobile suma dobânzilor primită pentru produsele tale de economisire.

Cu noua funcționalitate, vezi rapid suma pe care ai încasat-o din dobânzile conturilor de economii și depozitelor tale, de la Raiffeisen Bank. Așa poți să calculezi mai ușor veniturile tale extra-salariale și știi dacă este cazul să depui declarația unică din anul precedent, conform Codului Fiscal.

Actualizează aplicația Smart Mobile de fiecare dată din magazinul de aplicații, ca să fii la curent cu noutățile și să te bucuri, zi de zi, de banking fară stres!

Vrei să afli mai multe?

Ghid activare Smart Mobile

Afla cum să-ți activezi singur aplicațiile Smart Mobile și SmartToken în doar câțiva pasi.

Ghid utilizare Smart Mobile

Dacă vrei să știi totul despre avantajele aplicației, am pregătit special pentru tine ghidul Smart Mobile.

Termeni și condiții

Termeni și condiții generale pentru furnizarea serviciului Smart Mobile.

Dacă ai deja contract semnat: Cum îți activezi Smart Mobile și SmartToken?

1.    Descarcă de pe Google Play/AppStore, aplicațiile Smart Mobile și SmartToken.

2.    Accesează aplicația Smart Mobile.

3.    Dă click pe butonul “Ai nevoie de ajutor?”

4.    Intră în meniul “Activare SmartToken”

5.    Completează codul de utilizator și ultimele 3 cifre din numărul de telefon mobil, declarat la bancă. Dacă ai uitat numele de utilizator, nu-i nicio problemă! În ecranul principal, la "Ai nevoie de ajutor?", poți alege opțiunea Recuperare cod utilizator și îl afli rapid, direct din aplicație.

6.    Apasă butonul Trimite.

7.    În timp ce păstrezi încă deschisă aplicația Smart Mobile, verifică codul de control primit pe numărul de telefon declarat la bancă.

8.    Revino apoi în aplicația Smart Mobile și introdu codul de control.

9.    Apasă butonul Trimite.

10.  Ai primit un e-mail pe adresa declarată la bancă. Deschide acel e-mail de pe telefon și apasă butonul Activează. Este important să cunoști doar tu conținutul e-mail-ului și să nu-l trimiți mai departe.

11.    Vei fi redirecționat în aplicația SmartToken, unde trebuie să apeși butonul Activează

12.    Va trebui să-ți alegi un PIN, format din 6 cifre pentru SmartToken

13.    Confirmă activarea profilului prin apăsarea butonului OK

14.    Acum îți poți activa sau nu, după cum dorești, utilizarea funcțiilor de biometrie pentru SmartToken

15.    Confirmă autorizarea plăților cu cardul prin SmartToken apăsând butonul OK

16.    Îți poți alege apoi dacă să primești sau nu notificări de tip push în aplicația SmartToken

17.    Acum aplicația SmartToken este activată. Copiază codul de autentificare care îți apare pe ecran.

18.    Ca să te autentifici în Smart Mobile, deschizi aplicația, introduci codul de atentificare copiat anterior în spațiul dedicat pentru Cod autentificare, alături de Codul de utilizator.

Motive în plus ca să alegi Raiffeisen Bank

Banking smart, rapid și sigur.

Alătură-te și tu celor peste 1.000.000 de clienți digitali care folosesc aplicațiile Raiffeisen Smart Mobile și Raiffeisen Online.

Suntem aici pentru tine, 24/7

Noapte sau weekend, nu contează, poți face operațiuni bancare oricând. Iar dacă ai nevoie și de alte informații bancare poți apela *2000.

Costuri complete

Smart Mobile

Când ai ZERO Simplu, ai zero lei taxă de administrare Smart Mobile și zero comisioane la plățile în lei. Convinge-te mai jos.

Mobile Banking Raiffeisen Smart MobileCosturi în Pachetul ZERO Simplu sau ZERO TotCosturi standard
Taxa administrare (abonament lunar)0 Lei4 Lei
Tranzacții în Lei  
Intrabancar între conturile aceluiași client0 Lei0 Lei
Intrabancar între clienţii băncii0 Lei3 Lei
Interbancare0 Lei4 Lei, plus comisioanele de procesare prin sistem de compensare a plăților interbancare pentru transferurile credit interbancare în lei
Plăți Instant0 Lei0.45 Lei 
Externe4 Lei4 Lei
Anulare ordin de plată pentru plăți interbancare în Lei10 Lei/ operațiune10 Lei/ operațiune
Plăți efectuate ca urmare a executării unei instrucțiuni de propriri, comunicată băncii de un organ de execuție (judecatoresc/ fiscal)2,5 Lei pentru plăți de valori mai mici sau egale cu 100 Lei; 20 Lei pentru valori mai mari de 100 Lei2,5 Lei pentru plăți de valori mai mici sau egale cu 100 Lei; 20 Lei pentru valori mai mari de 100 Lei
Tranzacții în valută  
Intrabancar între conturile aceluiași client0 Lei0 Lei
Intrabancar între clienţii băncii3 Lei3 Lei
Interbancare4 Lei, plus speze SWIFT4 Lei, plus speze SWIFT
Speze SWIFT50 Lei/ mesaj50 Lei/ mesaj
Taxa suplimentara pentru urgenta, data de valuta D sau D+1250 Lei250 Lei
Comision extern standard (pentru plăți cu opțiunea OUR)100 Lei100 Lei
Reparații cod IBAN10 Euro10 Euro
Anularea/ modificarea/ investigarea plata25 Euro25 Euro

Întrebări frecvente

Smart Mobile este o aplicație de mobile banking creată pentru smartphone-uri. În Smart Mobile poți consulta soldul conturilor și poți efectua plăți și toate operațiunile importante. Îți permite să faci transferuri către conturi deschise la Raiffeisen sau la alte bănci din România și din străinătate, plata facturilor sau schimburi valutare între conturile tale. Mai mult: îți administrezi depozitele, deschizi conturi curente sau de economii și poți chiar să iei un credit de nevoi personale 100% online.
Aplicația poate fi activată și folosită de clienții persoane fizice, care au cel puțin un cont curent sau un card de credit de la Raiffeisen Bank.

Raiffeisen SmartToken este o aplicație pentru smartphone-ul tău prin care poți să te autentifici 100% online și să autorizezi plăți introduse în Raiffeisen Smart Mobile sau în Raiffeisen Online.

Pentru a accesa Raiffeisen Smart Mobile trebuie să descarci aplicația pe care o găsești în Apple Store sau în Google Play, sub denumirea “Noul Raiffeisen Smart Mobile”.

Dacă ești un client nou Raiffeisen Bank sau nu ai mai folosit până acum aplicația noastră de mobile banking, iată ce trebuie să faci:
1. Mergi în orice agenție Raiffeisen Bank și semnează cererea. Vei primi un cod de utilizator inițial și un SMS cu un cod de autentificare valabil pentru prima logare (parola inițială).
2. Descarcă “Noul Smart Mobile” din App Store sau din Google Play;
3. Loghează-te cu: codul de utilizator inițial și codul primit prin SMS. La prima logare va fi necesar să îți schimbi codul de utilizator.

Să-ți consulți conturile deschise la Raiffeisen și istoricul de plăți;
Să-ți gestionezi cardurile: emitere, reemitere sau blocare;
Să faci transferuri între conturile personale și către alte conturi deschise la Raiffeisen ori către alte bănci din România sau din străinătate;
Să faci schimburi valutare între conturile tale;
Să deschizi conturi curente, de economii sau depozite.
Să plătești facturi;
Să încarci cartele telecom;
Să programezi plăți recurente către conturi Raifffeisen sau către conturile altor bănci din România sau din străinătate;
Să-ți iei un credit nevoi personale, 100% online;
Să-ți actualizezi unele informațiile personale, fără să mai vii la bancă;
Transferuri în timp real prin Plăți instant.

Cu excepția șabloanelor create de tine, fiecare plată trebuie autorizată, pentru un plus de siguranță. Ai două metode de autorizare, în funcție de preferințele tale și de tipul smartphone-ului folosit:
- Folosind aplicația Raiffeisen SmartToken, prin introducerea codului unic;
- Cu PIN sau biometrie (amprentă sau Face ID), dacă ai un telefon compatibil cu această funcție.

Da, din Raiffeisen Smart Mobile poți face plăți atât către bănci din România, cât și către bănci din străinătate.

Dacă deții unul dintre pachetele de cont curent ZERO Simplu sau ZERO Tot, toate plățile și încasările în lei au 0 comision, pentru conturile deschise la bănci de pe teritoriul României.

Îți poți debloca codul de utilizator în secțiunea “Ai nevoie de ajutor?”, din ecranul de autentificare al aplicației, dar și printr-un apel la *2000, cu ajutorul consultantului virtual Raiffeisen Bank, Ana.

Nu-i nimic dacă ai uitat codul de utilizator! Îl poți afla rapid, direct din aplicație, apăsând butonul “Am uitat” – aplicația te va ghida prin câțiva pași simpli pentru a-ți reaminti codul de utilizator. Îl mai poți recupera și dacă suni la *2000 sau vii în orice agenție Raiffeisen Bank.

Dacă întâmpini dificultăți în activarea sau folosirea aplicației ai la dispoziție:

  • Filmul demo de pe site-ul raiffeisen.ro, unde poți vedea modul de accesare a diverselor funcționalități ale serviciului;
  • Serviciul de asistență tehnică prin telefon, la numărul *2000;
  • Serviciul de asistență tehnică prin e-mail: online@raiffeisen.ro;
  • Verifică ghidul de utilizare Raiffeisen Smart Mobile.

Codul de utilizator pentru serviciul Raiffeisen Smart Mobile este strict personal. Îți recomandăm să nu îl comunici unei alte persoane.

Siguranța tranzacțiilor tale este o prioritate pentru Raiffeisen Bank.

Măsuri de securitate:

  • Identificarea prin cod utilizator și cod unic generat cu ajutorul Raiffeisen SmartToken;
  • Sistemul deconectează automat un utilizator după 5 minute de inactivitate; 
  • Accesul pe site sau în aplicație este blocat după 5 încercări consecutive eronate în oricare dintre aplicațiile Raiffeisen Online și Smart Mobile;
  • Autorizarea plăților se face prin intermediul SmartToken-ului tău sau prin biometrie. 
  • Transmiterea informațiilor între bancă și utilizatori se face criptat, utilizând protocolul securizat SSL 128 biți;

Aplicațiile Raiffeisen Smart Mobile și Raiffeisen SmartToken pot fi descărcate din Google Play Store, App Store, AppGallery (pentru telefoane Huawei cu acces la serviciile Google).

Pentru Android, în prezent, versiunea minimă este Android 6.0, iar pentru iPhone, versiunea minimă este iOS 14. Din 27.05.2024, versiunile minime pentru a putea utiliza aplicația Smart Mobile/SmartToken vor fi iOS 15 și Android 8.

După ce ai autorizat plata prin SmartToken, la finalizare tranzacției, poți alege să creezi un nou șablon.
Poți să folosești și opțiunile de căutare rapidă în istoricul de tranzacții și plată nouă, dacă nu vrei să mai utilizezi șabloanele.

- prin scanarea codului de bare, din ecranul de plată nouă, pentru furnizorii agreați;
- prin căutarea în istoric a numelui furnizorului către care ai mai făcut plăți în trecut (Vodafone, Orange etc.) și apăsarea butonului "plată nouă". Va fi necesar să reintroduci codul de client ori numărul de factură, în funcție de datele solicitate de furnizor, restul informațiilor fiind completate automat;
- cu opțiunea "quick payment", la fiecare plată a unei facturi a furnizorilor definiți se vor aduce detaliile pentru a fi plătită imediat ce o factura nouă a fost emisă de către aceștia.

După orice tranzacție, chiar și de un leu, apasă butonul "dovada plății" și vei primi o chitanță virtuală.
Vei găsi plata și în extrasul de cont sau în istoricul de tranzacții.