Skip to main content
Ana, asistentul virtual

Ana, consultantul virtual Raiffeisen Bank

Ana este disponibilă 24/7, atât la telefon, cât și în chatbot, și te ajuta să găsești răspunsurile pe care le cauți. Ea este un fel de asistent virtual cu care poți să vorbești în timp real și să pui întrebări. Folosește inteligența artificială pentru a răspunde la întrebările tale și a te ajuta cu diverse lucruri. 

Fă cunoștință cu Ana!

În momentele în care iți este mai ușor să ai o discuție pentru a găsi răspunsuri, Ana este aici pentru tine.

Dacă vrei să știi cât mai ai de plată la cardul de cumpărături, poți să o întrebi pe Ana, iar ea îți va răspunde imediat. Tot Ana poate să-ți spună și alte lucruri interesante: cum activezi un card de credit, care este codul tau IBAN sau SWIFT, ultimele tale tranzacții cu cardul sau orice alt subiect te interesează.  

Dacă ai nevoie de ajutor cu blocarea cardului, Ana poate să te ajute și cu asta. Poți să-i spui în cuvinte simple și clare ce subiect te preocupă și ea îți va da informații utile și explicații simplificate, astfel încât să înțelegi mai bine. 

Avantaje pentru afacerea ta

Ana răspunde imediat Pe chatbot poți afla informații generale pentru care nu ai nevoie de autentificare. Iar dacă suni la *2000 sau +04021 3063002 Ana te poate ajuta cu detalii personalizate prin autentificare, oferind ultimele 4 cifre dintr-un card activ și/sau CNP-ul tău.
Este foarte simplu Poți afla informații generale despre produsele și serviciile Raiffeisen dedicate IMM pentru care nu ai nevoie de autentificare. Nu este necesar să fii client Raiffeisen Bank pentru discuta cu chatbot-ul nostru, Ana.
Call Center dedicat Dacă ai nevoie de asistență privind noul Raiffeisen Online IMM sau noua aplicație de mobile banking, Raiffeisen Smart Business ne poți apela la numărul de telefon 021 302 9141, număr dedicat clienților IMM. Apelul tău va fi preluat cu prioritate pentru asistență privind noile servicii.

Cum să interacționezi mai ușor cu Ana:

La telefon  

Ana poate înțelege solicitările tale verbale pentru că funcționează pe baza unor cuvinte-cheie. Pentru o interacțiune cât mai ușoară, îți recomandăm următoarele:  

● nu purta alte conversații în paralel cu solicitările pe care i le adresezi Anei 

● răspunde clar și concis la întrebările de verificare, atât în scris, cât și telefonic  

● pregătește înainte de începerea conversației telefonice informațiile necesare pentru autentificare    

De exemplu, dacă vrei să afli informații despre dobânda creditului de nevoi personale Flexicredit, tastează doar cuvintele cheie, precum „dobândă Flexicredit”. Dacă ai nevoie să afli soldul cardului tău de debit, exprimă solicitarea în câteva cuvinte clare, de tipul „disponibil card debit”, „sold card pensie” etc . Sau, dacă ai nevoie de un extras pentru contul curent, poți utiliza cuvinte relevante precum „ultimele tranzacții cont curent”, „ultimele operațiuni cont curent” etc.   

Pe site, direct în chatbot   

Chatbot-ul Ana te poate ajuta cu foarte multe informații, trebuie doar să o ajuți puțin:   

● formulează întrebările complet (cu subiect și predicat)  

● folosește cuvinte cheie legate de informațiile de care ai nevoie  

● scrie fără abrevieri și prescurtări;  

● menționează clar produsul pentru care vrei să afli informații (flexicredit, card de credit, card de debit etc.)  

● adresează întrebarea într-o singura frază  

● atunci când Ana nu iți oferă răspunsul din prima, încearcă să reformulezi întrebarea  

● nu te descuraja dacă Ana nu știe deocamdată să răspundă la întrebarea ta, data viitoare va fi mai pregătită  

● atunci când Ana nu reușește să-ți ofere un răspuns după 5 solicitări consecutive, vei fi transferat către unul dintre colegii noștri din Call Center în timpul programului de lucru, de luni până vineri, intre orele 08:00-22:00. Vei fi informat de momentul trasferului direct în fereastra de chat.   

Informațiile tale confidențiale sunt în siguranță.

Ana îți va da răspunsurile de care ai nevoie abia după ce treci prin procesul de autentificare. Dacă soliciți telefonic informații despre cardurile tale sau deblocarea unui cont online, va trebui să te autentifici cu ajutorul ultimelor 4 cifre dintr-un card activ și/sau CNP-ul tău.  

+ Ți-am pregătit un scurt ghid de utilizare, pentru a îți face interacțiunea cu Ana cât mai plăcută!  

Descarcă ghidul aici

Costuri complete

Ai costuri 0 la consultarea informațiilor despre conturile sau cardurile tale cu ajutorul asistentului virtual, Ana.

Cum poți găsi chatbotul Ana

Accesează caseta galbenă reprezentativă, pe care scrie ChatBot, pe care o regăsești în partea deapta a site-ului, indiferent de pagina în care te afli în site.

Dă-i feedback Anei

Ana învață în fiecare zi și cu fiecare întrebare o ajută să își îmbogățească cunostinele și să îți răspundă cât mai bine la întrebări.

Motive în plus ca să alegi Raiffeisen Bank

Flexibilitate

Alătură-te și tu celor peste 90.000 de clienți IMM care folosesc serviciile Anei

Suntem aici, 24/7

La finalul orelor de program sau în weekend, nu contează, asistentul tău vitual Ana îți oferă suport pentru a soluționa solicitările legate de firma ta.