Skip to main content
Actualizarea datelor

Actualizarea datelor

Suntem partenerii tăi, iar, pentru a beneficia în continuare cu ușurință de serviciile Raiffeisen Bank, este necesar să avem întotdeauna informațiile actualizate despre firma ta.

Împreună avem obligația legală de a respecta legislația de cunoaștere a clientelei pentru siguranța tranzacțiilor firmei tale și a întregului sistem financiarc.

Ce este actualizarea datelor

Actualizarea datelor este o cerință legală conform căreia, pentru a putea colabora datele firmelor, trebuie să fie în permanență actualizate la Banca unde au deschisă relația de afaceri.

În calitate de instituție bancară suntem obligați să aplicăm permanent măsuri adecvate de cunoaștere a clientelei tuturor clienților din portofoliul Raiffeisen Bank, potrivit prevederilor Legii nr. 129/ 2019 și prevederilor din Regulamentul Băncii Naționale a României nr. 2/2019 privind prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului.

De ce e nevoie să îmi actualizez datele?

Este necesar să actualizezi datele ori de câte ori intervine o modificare a datelor firmei, beneficiarului real sau ale reprezentantului legal precum și periodic, la cererea bancii

Este important să îți actualizezi datele pentru a respecta legislatia în vigoare și să-ți putem oferi în continuare servicii bancare pentru tine și afacerea ta. Prin actualizarea datelor evitați potențiale restrictii de acces la produsele și serviciile bancare sau chiar închiderea relației de afaceri.

Cine poate actualiza datele firmei?

  • Reprezentantul legal 
  • Mandatar al reprezentantului legal, care se va prezenta într-o agenție a băncii cu o procură autentică notarială, adecvată pentru scopul actualizării datelor. În procura notarială se vor menționa detaliat acțiunile care vor fi efectuate în numele reprezentantului legal și al firmei, de către persoana împuternicită.

Cand trebuie actualizate datele?

La inițiativa băncii 

Periodic vei fi notificat în funcție de data limită până la care poți actualiza datele prin cel puțin una din modalitățile de comunicare alese de bancă: e-mail, SMS sau telefonic.

La inițiativa clientului

Când se modifică orice informație legată de firmă, reprezentanți legali sau beneficiari reali.

Unde ne găsești?

În orice agenție Raiffeisen Bank.

  • Găsește aici adresa celei mai apropiate Agenții Raiffeisen Bank sau agenția cu care colaborezi
  • Pregăteste documentele juridice în funcție de forma de organizare a firmei tale și actul de identitate și prezintă-le în original în agentia aleasă
  • Colaborezi cu responsabilul bancar pentru actualizarea datelor
  • Ține legătura cu banca pentru a te informa cu privire la finalizarea procesului de actualizare 

Descarcă aplicația Smart Business

Noua aplicație de mobile banking Raiffeisen Smart Mobile Business, dedicată companiilor IMM, îți aduce un design nou, intuitiv, cu cele mai importante servicii și produse bancare pentru companii!