Urgențe
În contextul actual am luat decizia transmiterii cardurilor comerciale de debit sau de credit business, prin curier, la adresa de corespondență sau, după caz, în lipsa acesteia, la adresa de domiciliu a utilizatorului de card. Măsură luată este temporară. Detalii aici.
Carduri pierdute sau furate
În cazul în care ți-ai pierdut cardul sau ți-a fost furat, va trebui să ne apelezi cât mai urgent pentru a solicita blocarea acestuia.
*2000
Număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea de telefonie mobilă din România.
004 021 306 3007
Număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea, din România și din străinătate.
Ana, operatorul virtual Raiffeisen Bank
Solicitările referitoare la cardurile emise de Raiffeisen Bank și serviciile de Internet Banking vor fi preluate 24/7.
De asemenea, este util să îți notezi numărul cardului. În cazul în care alegi să-ți notezi și codul tău PIN-ul, îți recomandăm să îl păstrezi separat de numărul cardului și să îl faci inaccesibil altor persoane.
Achiziții online cu cardul
Poți achiziționa online bunurile dorite, în condiții de maximă siguranță, cu ajutorul serviciului “Comerț Electronic 3-D Secure” dezvoltat de Visa Internațional și MasterCard și pus la dispoziție de Raiffeisen Bank.
În cazul unei inrolari eșuate sau pentru resetarea parolei de tranzacționare în cadrul seviciului “Comerț Electronic 3-D Secure” apelează 021 3063007, număr cu tarif normal, disponibil 24/7.
Prevenirea fraudelor online
Cea mai sigură măsură de prevenire a unei posibile fraude este să nu dai curs solicitărilor dintr-un mesaj suspicios și să-l ștergi imediat.
Dacă însă ai răspuns deja unui mesaj de tip phising, îți recomandăm să ne contactezi urgent la numărul de telefon ( 40)21 306 5555 sau 021 3063007, număr cu tarif normal, apelabile 24/7 din orice rețea, din țară și din străinătate, pentru a-ți comunica măsurile ce se impun pentru evitarea oricărui risc.
În cazul în care sesizarea se face sub forma unui e-mail, te rugăm să ne trimiți la adresa online@raiffeisen.ro mesajul suspect în formă unui atașament, pentru a se putea vizualiza și header-ul acestuia. Avem în istoric sesizări privind astfel de mesaje atât de la clienții Raiffeisen Bank, cât și de la persoane care nu sunt clienți ai băncii.
În sprijinul tău
Carduri pierdute sau furate
Sună-ne de urgență la *2000 sau +4 021 306 3007
Achiziții online în siguranță
Pentru activarea serviciului 3-D Secure, apelează Romcard, la (40)21 402 0029.
Despre fraude online
Raportează-ne o fraudă la (40)21 306 5556 sau la adresa de email: online@raiffeisen.ro.