Asistență dedicată nevoilor afacerii tale
A avea o bancă de încredere alături de tine este ca și cum ai avea o bază solidă pentru succesul companiei tale. Nu este vorba doar de sprijin financiar, e vorba despre toate serviciile, informațiile și sfaturile utile pe care Raiffeisen ți le poate oferi.
Afacerea ta este importantă pentru noi
La Raiffeisen, siguranța tranzacțiilor și a clienților noștri este o prioritate absolută. De aceea, luăm măsuri de precauție pentru a ne asigura că toate tranzacțiile tale online sunt efectuate în siguranță, fără riscul de fraudă sau phishing.
De asemenea, ne preocupăm permanent de conformitatea operațiunilor bancare ale firmei tale cu cerințele Regulamentului BNR nr. 9/ 3 iulie 2008 privind cunoașterea clientelei și a Legii nr. 656/ 2002 în scopul prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului.
Pentru a ne asigura că respectăm aceste cerințe, actualizăm periodic datele de identificare ale clienților noștri. Acest lucru ne ajută să te protejam pe tine și pe banii tai.
Vrem să știi că ne-am angajat să-ți oferim cele mai bune servicii posibile, în condiții de siguranță maximă. De aceea, te rugăm să ne ajuți în acest demers, furnizandu-ne datele tale de identificare actualizate.
Asistență IMM în detaliu
Alegem cele mai puternice tehnologii anti-fraudă pentru siguranța tranzacțiilor tale, iar o echipă de suport îți stă la dispoziție 24/7.
Utilizează tehnologia Comerț Electronic 3-D Secure pusă la dispoziție de Raiffeisen Bank pentru achiziții online în siguranță!
Preîntâmpină tentativele de înșelăciune asupra operațiunilor tale bancare prin măsurile de precauție pe care ți le recomandăm.
Evită fraudele online cu setul de măsuri pe care ți-l recomandăm pentru preîntâmpinarea efectelor și dezactivarea cât mai rapidă a acestora.
Dacă ai devenit clientul nostru, actualizarea datelor de identificare aflate în sistemul nostru reprezintă o cerință, dar în același timp o responsabilitate comună de susținere a legislației.