100000 de clienti folosesc deja aplicatia Raiffeisen Smart Market
100.000 de clienti se bucura deja de beneficiile aplicatiei Raiffeisen Smart Market, la 3 luni de la lansarea sa
La 3 luni de la lansare, aplicatia Raiffeisen Smart Market a depasit 100.000 utilizatori clienti persoane fizice care au fost recompensati cu peste 58.000 de oferte personalizate, precum cashback, puncte de loialitate si vouchere cu discount de la peste 50 comercianti.
Raiffeisen Smart Market este noua aplicatie de loializare a bancii care isi propune sa aduca impreuna clientii, persoane fizice, cu partenerii persoane juridice. In modul acesta, clientii digitali ai bancii sunt recompensati atat prin oferte Raiffeisen cat si ale comerciantilor, parteneri intr-un ecosistem relevant pentru toti participantii. Pentru a avea acces la aplicatia Smart Market, clientii persoane fizice trebuie sa detina un card Raiffeisen Bank si serviciul de mobile banking, Smart Mobile.
“Reactia si experienta clientilor este extrem de pozitiva, iar acest lucru a reiesit din toate studiile noastre, inclusiv cea referitoare la NPS (Net Promoter Score), care a fost cu 7% mai mare decat media NPS-ului aplicatiilor de loializare similare, existente in piata bancara din Romania. Suntem bucurosi ca Raiffeisen Smart Market completeaza portofoliul de produse digitale, oferindu-le clientilor nostri o experienta placuta, ce le recompenseaza calitatea de client si ii ajuta sa economiseasca atunci cand isi fac cumparaturile de zi cu zi. Ambitia noastra este ca pana la finalul acestui an sa devenim aplicatia de loializare numarul 1 din piata bancara din Romania.” a spus Vladimir Kalinov, vicepresedinte Retail la Raiffeisen Bank.
Prin intermediul ecosistemului creat, Raiffeisen Bank sustine business-urile locale, ale clientilor sai persoane juridice, promovand-le si ajutandu-Ie sa isi creasca notorietatea si vanzarile, mai ales contextul de piata care devine din ce in ce mai provocator.
Vom dezvolta aplicatia Raiffeisen Smart Market si vom oferi clientilor nostri beneficii din ce in ce mai interesante si atractive. In primul rand prin extinderea retelei de parteneri nationali si locali in toate cele 14 domenii disponibile in aplicatie, precum Sanatate, Calatorii, Casa, Frumusete, Produse/Servicii Bancare etc. De asemenea o sa le oferim clientilor nostri mecanisme de “gamification” care sa le imbunatateasca experienta de utilizare a aplicatiei.
Totodata tinem cont si de strategia noastra ESG si acordam o mare importanta impactului asupra mediului, de aceea lucram la o noua functionalitate prin care clientii vor putea constientiza si masura impactul lor asupra mediului si vor fi motivati sa contribuie la un viitor mai verde. Astfel, cea mai recenta inovatie, aplicatia Raiffeisen Smart Market, aduce banca cu un pas mai aproape de viziunea sa, aceea de a deveni ecosistemul financiar preferat din Romania.
Aplicatia este disponibila, deocamdata, in App Store si Play Store pentru dispozitive cu sistemul de operare in versiunea minimum 8 Android sau minimum 13 iOS.
Mai multe detalii aici: https://bank.raiffeisen.ro/ro/smart-market/home.html
Raiffeisen Bank se afla in top 5 banci universale din Romania si deserveste peste 2,28 milioane de clienti persoane fizice si juridice. Banca are 4600 de angajati, 300 de agentii in toata tara, 1131 de ATM-uri si MFM-uri si o retea de 27.900 de POS-uri.
Raiffeisen Bank si-a intensificat continuu procesul de simplificare si transformare digitala. A investit in tehnologii noi, pentru a pune bazele unei infrastructuri IT sigura si flexibila, care sa raspunda nevoilor clientilor sai. Banca are peste 1,15 milion de clienti digitali care folosesc aplicatiile Raiffeisen Smart Mobile si Raiffeisen Online.