Informatii despre incident si remedierea acestuia
Astazi, 21 octombrie 2017 ora 5:30, am intampinat un incident cauzat de o pana de curent, iar la ora 13:45 toate serviciile Raiffeisen Bank au redevenit functionale.
Astazi, 21 octombrie 2017, la ora 5:30, am intampinat un incident cauzat de o pana de curent, urmata de fluctuatii de tensiune. Comutarea automata pe generatoare nu a functionat, din cauza defectarii unor componente de automatizare. O serie de componente au trebuit inlocuite si repornite manual.
Evenimentul a fost coroborat si cu un proces de inchidere de zi.
Planul de continuitate a fost activat, iar etapele de actiune si implementare au fost parcurse progresiv indiferent de presiunea de timp, pentru ca datele si tranzactiile clientilor nostri sunt prioritare.
Incepand cu ora 9:00, au redevit functionale: tranzactiile cu cardul, ATM-urile, POS-urile, Call Center-ul bancii si site-ul, iar la ora 13:45 toate serviciile Raiffeisen Bank au redevenit functionale.
Ne cerem scuze tuturor clientilor pentru neplacerile create,
Echipa Raiffeisen Bank