Call Center
Raiffeisen Direct
*2000 sau 004 021 306 3002
Raiffeisen Bank este o banca universala de top pe piata romaneasca, oferind o gama completa de produse si servicii.
Cine suntemFa primul pas, cu un stagiu de practica sau un program de internship, sau identifica locul de munca ideal pentru tine si alatura-te echipei Raiffeisen Bank!
CariereAici pot fi gasite cele mai noi stiri despre activitatea Raiffeisen Bank precum si o serie de imagini reprezentative.
MediaBanca investeste anual in comunitate aproximativ 2 milioane de euro si angajatii se implica activ in actiuni de voluntariat.
CSRStructura de guvernanta corporativa a Raiffeisen Bank S.A. este aliniata principiilor de guvernanta corporativa mentinute la nivelul Grupului Raiffeisen.
Guvernanta corporativaRegulamentul Delegat UE 2018/389 de completare a Directivei UE 2015/2366 a Parlamentului European
Platforma Open Banking a fost lansata de Raiffeisen Bank tinand cont de prevederile introduse de Regulamentul Delegat UE 2018/389 de completare a Directivei UE 2015/2366 a Parlamentului European si a Consiliului cu privire la standardele tehnice de reglementare pentru autentificarea stricta a clientilor si standardele deschise, comune si sigure de comunicare (“Regulamentul delegat”).
Actul normativ european aduce beneficii clientilor bancii, care au libertatea sa-si aleaga platforma de pe care afla informatii bancare sau fac plati, dar si cu oportunitati pentru companiile furnizoare de servicii de plata sau de informare cu privire la conturi, ale caror aplicatii pot fi imbunatatite cu date si informatii din partea bancilor.
Clientii Raiffeisen Bank au astfel posibilitatea sa solicite informatii despre soldul conturilor, istoricul tranzactiilor si pot initia plati de pe medii online externe, datorita noii platforme de Open Banking lansate de Raiffeisen Bank. Pe noul portal Open Banking https://api.rbinternational.com/ companiile autorizate se vor putea integra cu sistemele bancii, printr-un mediu securizat, pentru a le oferi clientilor Raiffeisen Bank informatii despre conturile lor oriunde, oricand, in baza acceptului lor.
Actul normativ european mentionat stabileste cerinte de raportare trimestriala a indicatorilor de performanta si disponibilitate aferenti atat intertefelor dedicate, puse la dispozitia companiilor furnizoare de servicii de plata sau de informare cu privire la conturi, cat si indicatorii aferenti interfetelor directe puse la dispozitia clientilor Raiffeisen Bank, respectiv Raiffeisen Online si Smart Mobile.
● Disponibilitate zilnica pentru toate interfetele (Interfata dedicata, Internet Banking, Mobile Banking)
● Indisponibilitate zilnica pentru toate interfetele (Interfata dedicata, Internet Banking, Mobile Banking)
● Durata medie zilnica de raspuns in cazul unei solicitari de informatii despre cont (Interfata dedicata, Internet Banking, Mobile Banking)
● Durata medie zilnica de raspuns in cazul unei solicitari de initiere de plata (Interfata dedicata, Internet Banking, Mobile Banking)
● Durata medie zilnica de raspuns in cazul unei solicitari de confirmare de sold CISP/ PIISP (Interfata dedicata)
Indicatori de performanta si disponibilitate Q3 2023
Indicatori de performanta si disponibilitate Q2 2023
Indicatori de performanta si disponibilitate Q1 2023
Indicatori de performanta si disponibilitate Q4 2022
Indicatori de performanta si disponibilitate Q3 2022
Indicatori de performanta si disponibilitate Q2 2022
Indicatori de performanta si disponibilitate Q1 2022
Indicatori de performanta si disponibilitate Q4 2021
Indicatori de performanta si disponibilitate Q3 2021
Indicatori de performanta si disponibilitate Q2 2021
Indicatori de performanta si disponibilitate Q1 2021
Indicatori de performanta si disponibilitate Q4 2020
Indicatori de performanta si disponibilitate Q3 2020
Indicatori de performanta si disponibilitate Q2 2020
Indicatori de performanta si disponibilitate Q1 2020
Indicatori de performanta si disponibilitate Q4 2019
Raiffeisen Direct
*2000 sau 004 021 306 3002
centrala@raiffeisen.ro
Persoane fizice
*2000numar cu tarif normal, apelabil in orice retea mobila din Romania
numar cu tarif normal, apelabil din orice retea din Romania sau din strainatate
Ana, consultantul virtual Raiffeisen Bank, va raspunde 24/7
Program Call Center:
Luni - vineri 8:00 - 22:00
Sambata 9:00 - 17:30
Persoane juridice
numar cu tarif normal, apelabil din orice retea din Romania sau din strainatate
E-mail: centrala@raiffeisen.ro
Aici gasesti paginile pe care le-ai salvat pentru consultare ulterioara.
Pentru a adauga o pagina in lista, da click pe panglica "Salveaza" din partea de sus a paginii respective.
Aici vezi paginile pe care le-ai vizitat recent.