Skip to main content
Urgenta

Asistență în caz de urgență

Suntem întotdeauna aici pentru tine!

Contează pe noi în cazul în care ai o urgență legată de cardul tău, s-a produs un eveniment asigurat sau ai primit un mesaj suspect de fraudă! Te asigurăm că Raiffeisen Bank are pregătit un set de masuri rapide pentru blocarea tentativelor de fraudă online, intervenind prompt pentru limitarea efectelor acestora și pentru dezactivarea lor cât mai rapidă.

Carduri pierdute sau furate

Dacă ți-ai pierdut cardul sau a fost furat, sună-ne urgent, 24/7, și solicită blocarea cardului:

*2000
număr cu tarif normal, apelabil în orice rețea mobilă din România

004 021 306 3002
număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea din România sau din străinătate

Ana, consultantul virtual Raiffeisen Bank, va bloca un card numai după autentificarea telefonică cu CNP și ultimele 4 cifre ale unui card activ.
Poți cere blocarea cardului și într-o agenție, prin completarea formularului “Cerere de înlocuire a cardului sau a codului PIN”.

Cumparaturi online cu cardul

Poți cumpăra online orice îți dorești, în siguranță, cu ajutorul serviciului “Comerț Electronic 3-D Secure”, dezvoltat de Visa International și MasterCard și pus la dispoziție de Raiffeisen Bank.
În cazul unei înrolări eșuate sau pentru resetarea parolei de tranzacționare în cadrul seviciului “Comerț Electronic 3-D Secure”, apelează Centrul de procesare Romcard, la numărul de telefon 004 021 402 0029, cu tarif normal, disponibil 24/ 7.
Află mai multe detalii despre cumpărături online în siguranță.

Prevenirea fraudelor online

Cea mai sigură măsură de prevenire a unei posibile fraude este să nu dai curs recomandărilor/ solicitărilor dintr-un mesaj 'suspicios' și să-l ștergi imediat.

De asemenea, te rugăm să ne contactezi urgent la numărul de telefon: +4021 306 3002 (număr cu tarif normal, apelabil non-stop din orice rețea, din țară și din străinătate).

În cazul în care sesizarea se face sub formă de e-mail, te rugăm să ne trimiți la adresa online@raiffeisen.ro mesajul suspect primit, ca atașament, pentru a se putea vedea și header-ul acestuia. Avem sesizări privind astfel de mesaje atât de la clienții Raiffeisen Bank, cât și de la persoane care nu sunt clienți ai băncii.

Dacă însă ai răspuns deja unui mesaj de tip phising, îți recomandăm să ne contactezi urgent, ca noi să îți comunicăm măsurile care se impun pentru a evita orice risc.
Află mai multe detalii despre evitarea fraudelor online.

Evenimente asigurate

În cazul în care se produce riscul asigurat prin asigurările intermediate de Raiffeisen Bank, tu sau reprezentantul tău trebuie să vă prezentați în orice agenție Raiffeisen Bank sau la societatea asigurătoare cu următoarele documente, în funcție de natura evenimentului produs.

Risc acoperit de asigurările aferente produselor următoare: cardul de cumpărături, creditul de nevoi personale, fără ipotecă-Flexicredit, creditul imobiliar - Casă Ta, creditul de nevoi personale, fără ipotecă - Flexicredit Plus, decoperit de cont - overdraft

Documente necesare:

• Certificatul de asigurare (original);

• Certificatul de deces (copie);

• Certificatul constatator al decesului;

• Rezultatului autopsiei (dacă s-a efectuat);

• Raportul poliției (dacă este cazul);• Documente medicale referitoare la cauza decesului (conform certificatului de asigurare).

Risc acoperit de asigurările aferente produselor următoare: cardul de cumpărături, creditul de nevoi personale, fără ipotecă-Flexicredit, creditul imobiliar - Casă Ta, creditul de nevoi personale, fără ipotecă - Flexicredit Plus, decoperit de cont – overdraft.


Documente necesare:

• Actul de identitate al asiguratului (copie);

• Certificatul de asigurare (original);

• Documentul prin care a fost notificat de către angajator asupra încetării angajării;

• Contractul de muncă (copie);

• Carnetul de muncă (copie);

• Certifcatul de înregistrare că șomer la ANOFM (Agenția Națională de Ocupare a Forței de Muncă);

• Dovezile de plata de către ANOFM a indemnizațiilor de șomaj.

Risc acoperit de asigurările aferente produselor următoare: creditul imobiliar - Casă Ta, creditul de nevoi personale, fără ipotecă - Flexicredit Plus.


Documente necesare:

• Actul de identitate al asiguratului (copie);

• Certificatul de asigurare (original);

• Certificatele medicale din care rezultă diagnosticul clar al asiguratului și procedurile medicale efectuate;

• Biletul de ieșire din spital;

• Certificatul de concediu medical (copie semnată și ștampilată de către departamentul Resurse Umane);

• Actul medical care atestă gradul de invaliditate permanentă (copie);

• Procesul verbal de constatare al accidentului suferit, eliberat de poliție, pompieri etc. (copie, dacă este cazul).

Risc acoperit de asigurările aferente produselor următoare: creditul imobiliar - Casă Ta, creditul de nevoi personale, fără ipotecă - Flexicredit Plus

Documente necesare:

• Actul de identitate al asiguratului (copie);

• Certificatul de asigurare (original);

• Certificatele medicale din care rezultă interpretarea testelor medicale efectuate (de exemplu: radiografii, certificat de analize radiologice);

• Certificatul de concediu medical (copie semnată și ștampilată de către departamentul Resurse Umane);

• Procesul verbal de constatare al accidentului suferit, eliberat de poliție, pompieri etc. (copie, dacă este cazul).